Není sen každého jíst cokoliv a kdykoliv a přitom nepřibrat? Pokud se budete držet těchto pravidel, může se tento sen stát skutečností. Samozřejmě všeho s mírou, ale rozhodně vám tyto tipy pomohou lépe a rychleji hubnout.

Snídaně je základ

Jak jistě víte, snídaně je nejdůležitější jídlo dne, a to přesně proto, protože je to první jídlo dne. Tím, že ráno hladovíte rozhodně nezhubnete, spíše naopak vám půjdou kila nahoru. Je to jako s autem, které potřebuje palivo, stejně tak i vaše tělo potřebuje energii z jídla, aby mohlo fungovat.  Po dlouhé noci, kdy je tělo bez jídla, je potřeba se pořádně nasnídat, jinak si tělo začne ukládat zásoby, a to přece nechcete.

Zahrňte do svého jídelníčku protein

Věděli jste, že protein dokáže zrychlit váš metabolismus? Protein je dobrý také proto, protože dokáže udržet váš žaludek déle plný, tudíž pocit hladu přichází mnohem později než obvykle. Protein pomáhá budovat a udržovat svalovou hmotu, takže při cvičení vidíte výsledky mnohem rychleji. Skvělým faktem je, že se protein nachází ve spoustě běžných potravin, proto jej nemusíte přijímat ani v prášku ani v tabletách. Nachází se například v mase, vejcích, mléku, tvarohu atd.

Dodržujte pravidelný pohyb

Není potřeba, abyste trávili celý den v posilovně, ale je dobré, pokud se minimálně jednou denně vydáte na procházku na čerstvém vzduchu. Pohyb je základem rychlého metabolismu. Máte sedavé zaměstnání, tudíž se většinu dne nehýbete? Vstaňte, protáhněte se, klidně si zacvičte jednoduché cviky na protažení těla.

Odpočívejte!

Spousta lidí se diví, když pravidelně cvičí, ale přesto nehubnou. Možná je na vině právě to, že si nedopřejí odpočinek. Tělo potřebuje regenerovat, a to mu můžete dopřát jen a jen vy. Člověk by měl spát v průměru 6-8 hodin denně, proto choďte spát dříve a vstávejte dříve. Méně spánku znamená více stresu, což se také může podepsat na vaší váze. Nezapomínejte, že je vše propojené, proto dělejte pro sebe a své tělo to nejlepší, co můžete.

Foto: Unsplash.com.