Luxusní spodní prádlo, kabelky, doplňky, ale také kosmetika. Sortiment módního giganta Victoria’s Secret je skutečně bohatý a každá z nás určitě někdy zatoužila si něco od této ikonické značky pořídit. Poslední dobou se však značce příliš nedaří.

Již dávno před koronavirovou krizí začala Victoria’s Secret zaznamenávat rapidní pokles svých tržeb. Důvodem byla především ztráta zájmu ze strany zákazníků a to z několika důvodů. Zákazníky například nebavilo stále se dívat na reklamy a kampaně, ve kterých figurují jen dokonale štíhlé modelky. Zákazníci měli pocit, že značka jim vnucuje určitý ideál, jak by mělo vypadat ženské tělo. Dalším skandálem bylo sexuální obtěžování, kdy měl bývalý marketingový ředitel Ed Razek údajně obtěžovat modelky. Vedení však nepodniklo žádné kroky.

Doplatí značka na koronakrizi?

Kvůli krizi způsobené koronavirem Victoria’s Secret dočasně uzavřela 250 prodejen v Americe a Kanadě, včetně prodejen značky Bath and Body Works, která je stejně jako Victoria’s Secret vlastněna společností L Brands. Byl také pozastaven obchod, který měla společnost L Brands uzavřít s investiční společností Sycamore Partners. Ta měla převzít 55% podíl ve Victoria’s Secret. Jak uvedl server BusinessInsider.com, společnost Sycamore Partners od dohody odstoupila z důvodu již zmíněného uzavření prodejen, které bylo údajně proti vyjednaným pravidlům. Před pár dny navíc L Brands požádala o ochranu před věřiteli. Prodejnám ve Velké Británii totiž hrozí úplný krach.

Budoucnost  značky Victoria’s Secret nevypadá zrovna růžově, doufejme, že se brzy začne blýskat na lepší časy. I když je pověst této značky v současnosti dosti pošramocená, síla brandu Victoria’s Secret je stále obrovská. Jak si značka poradí s momentální situací ukáže až čas.

Foto: Instagram, Shutterstock.com.

Načítání...

Diskuze