Hollywood propadl tričkám, které mají co říct

Není žádným překvapením, že světové celebrity udávají módní trendy. Světové módní značky vždy přijdou s nějakým trendem, o kterém doufají, že se v módě uchytí. Bez propagace celebrit je to ale téměř nemožné. Módní trend „topů, které mají co říct“, ale uspěl natolik, že mu propadl celý Hollywood.

Součást módního trendu Y2K

Trička s bláznivým potiskem, tematickými nápisy či slogany jsou součást tohoto módního trendu s názvem Y2K. Ten se vyznačuje především tím, že čím extravagantnější nápis zvolíte, tím stylovější budete. Do Hollywoodu jako dělané, viďte?

Velkou oblibu získaly zejména topy s nápisy, které mají dát světu jasně najevo váš názor. Toho se vůbec nebojí například zpěvačka a návrhářka Rihanna, která taková trička nejraději ladí s výraznými doplňky v barvě zlata.

Charitativní přesah aneb když móda pomáhá

Móda umí i pomáhat. Potvrdit by to mohl i herec Orlando Bloom. Ten si v posledních měsících oblíbil například tričko s designem od Charlie Mackesy, prostřednictvím kterého podporuje děti žijící v chudobě. Je krásné když najdete stylový kousek, o kterém víte, že jej budete často nosit a zároveň jeho koupí pomůžete více potřebným. Vždyť to je obdivuhodné.

Nebojte se být crazy

Po svém tento trend pojala například zpěvačka a herečka Miley Cyrus, což pro nikoho nebylo překvapením. Miley v posledních měsících často vídáme v tričkách s nápisy narážející na politické dění v USA. Jiné kousky naopak propagují tvorbu této umělkyně, nedávno svým tričkem zpropagovala své nové album. Moc dobře ví, že sama sobě je tou nejlepší reklamou. Cyrus si ale oblíbila také trička s potiskem ze seriálu Hannah Montana. Co na to říkáte vy? Oblékly byste si něco takového?

0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments