Oblíbený módní řetězec C&A k radosti českých zákazníků zřídil e-shop i pro Českou republiku. Nákup na C&A e-shopu má ovšem některá specifika, díky kterým můžete být nemile překvapení. Za zmínku na začátek stojí fakt, že oblečení na C&A e-shopu nakupujete za eura, nikoliv za české koruny.

Platební metody

  • PayPal
  • Platba kartou Mastercard
  • Platba kartou VISA

C&A e-shop nabízí pouze dvě platební metody – platba kartou (MasterCard, VISA) a platba prostřednictvím online peněženky PayPal. Oblíbená platební metoda až po doručení zboží tzv. na dobírku bohužel není možná v C&A e-shopu.

C&A Logo

Možnosti doručení

V rámci C&A e-shopu lze zvolit pouze jednu jedinou dopravní metodu a sice prostřednictvím společnosti DHL (PPL).

Lze objednávat na dobírku?

Nelze. V C&A eshopu není možné uskutečnit objednávku na dobírku. Za objednávku je nutné zaplatit předem a to buď to prostřednictvím online peněženky PayPal nebo platební kartou.

Minimální hodnota objednávky

C&A e-shop disponuje pro české zákazníky poněkud zvláštním opatřením – cena objednávky musí mít hodnotu minimálně 19 €, tedy okolo 500 Kč. Za méně si na C&A e-shopu neobjednáte

Minimální hodnota objednávky na C&A e-shopu je 19 €.
Chcete-li si objednat zboží v hodnotě nižší než 19 €, budete možná nemile překvapeni – C&A e-shop vás nepustí k dokončení objednávky.

Cena poštovného a doprava

Doručení zdarma je za objednávku nad 39 € (cca 1000 Kč). Pro objednávky s cenou nižší než 39 € je cena doručení 3,90 € (cca 100 Kč).

I přes to, že je e-shop dostupný plně v češtině a doručení je tedy možné i do České republiky, ceny produktů jsou uváděny v Eurech a stejně tak je tomu i v případě dopravy, která je zpoplatněna částkou 3,90 €.

Zda si v C&A všimli, že v České republice platíme korunami, nevíme.

Nicméně platíte-li platební kartou, kterou máte ke svému bankovnímu účtu v české koruně, zaplatit lze takto samozřejmě i částku v eurech. Částka bude převedena na koruny a odečtou se vám z účtu české koruny. Dle obchodních podmínek C&A se směnný kurz odvíjí od směnného kurzu vaší banky nebo poskytovatele platebních služeb, aktuálního v okamžiku skutečné platby.

Doba doručení

Doba doručení trvá 4 až 7 dní. Zákazníci jsou emailem informování o expedici zboží ze skladu společnosti C&A, který je v Německu. V případě vysokého zájmu např. v období před Vánoci společnost deklaruje, že může dojít ke zpoždění dodávky zboží.

Vrácení zboží

Zboží zakoupené v e-shopu C&A lze vrátit standardně do 30 dní. Vrátit je možné pouze nenošené oblečení. Pozor – zboží zakoupené na e-shopu nelze vracet v kamenných pobočkách C&A!


POZOR – aktuálně je doba na vrácení zboží prodloužena na 60 dní a to u všech objednávek uskutečněných po 30. 10. 2020

Jak vrátit zboží zakoupené na C&A e-shopu

Pro vrácení zboží je zapotřebí nejprve vyplnit formulář, který jste obdrželi spolu s doručenou objednávkou. Vyplněný formulář zabalte spolu s vráceným zbožím a předejte libovolnému dopravci.

Pokud jste vytvořili více objednávek a chcete vrátit více kusů oblečení z těchto několika objednávek, pak bohužel není možné všechno zboží vrátit v rámci jednoho balíku. Oblečení je nutné navracet samostatnými balíky, přičemž v jednom balíku tedy mohou být pouze objednávky z tohoto balíku.

Vrácení zboží je zdarma

  1. Vyplňte přiložený formulář pro vrácení zboží a vložte jej do zásilky spolu se zbožím, které vracíte.
  2. Nalepte štítek pro vrácení zboží na zabalený přepravní karton a odevzdejte jej zdarma na kterékoliv pobočce České pošty.

Jakmile vaše objednávka dorazí do logistického centra C&A, budete o této události informováni potvrzovacím emailem. V emailu bude zrekapitulováno, jaké zboží bylo vráceno a jakou částku vám C&A pošle zpět.

Peníze budou vrceny stejným způsobem, jakým došlo k platbě za objednávku. Nejčastěji tedy dojde k vrácení částky na bankovní účet, ze kterého byly peníze připsány prostřednictvím vaší platební karty.

Připsání vracené částky na váš účet může trvat 8 až 10 pracovních dnů od obdržení potvrzovacího e-mailu.

Reklamace

Reklamovat oblečení zakoupené na C&A e-shopu je možné v rámci reklamační lhůty, která činí 24 měsíců. Zboží je nicméně nutné zaslat pouze poštou do Německa.

V rámci reklamace je nutné zaslat i průvodní dopis s popisem problému a také bankovní spojení, kam společnosti C&A navrátí peníze za reklamované oblečení. Dle tvrzení na oficiálním webu zákazníkům nevzniknou žádné výdaje za odeslání balíku k reklamaci. Je však nutné kontaktovat zákaznickou podporu, přičemž zákaznická podpora zašle dokumenty, které je nutné spolu s reklamovaným zboží zaslat zpět.

Na oficiálním webu C&A ovšem upozorňují, že komunikace se zákaznickým centrem C&A probíhá pouze v angličtině!

Adresa pro vrácení zboží:

C&A Online Shop
Münchner Straße 112
30855 Langenhagen/Německo

Zákaznický servis

Zákaznický servis bohužel komunikuje pouze v angličtině.


Emailové spojení: service_eu@shop-c-and-a.com
Telefonní spojení pro Českou republiku: +420-2-34709591

C&A e-shop pro Českou republiku

Diskuze

0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments