Španělský módní retailer ZARA dospěl k názoru, že je zapotřebí inovovat doposud jednoduché a střídmé logo tvořené elegantními patkovými písmeny s výrazným odsazením jednotlivých písmen ZARA za modernější variantu. Tímto krokem značka nejvýrazněji inovovala své logo od roku 1974.

Logo z dílny designérské skupiny Baron & Baron agency vzbudilo ve světě rozruch a jak to tak bývá – i rozpačité názory. Zatímco britský The Independent v kritizuje odklon od čistoty původního loga a sníženou čitelnost vlivem částečnému překrytí písmen, které působí stísněně až klaustrofobicky, servery jako FreeLogoServices.com nové logo naopak chválí.

Nové pojetí loga samozřejmě neušlo internetovým vtipálkům, kteří okamžitě reagovali na twitteru:

Zajímavá je i poznámka serveru HypeBeast.com, který zveřejnil tweet uživatele Gareth Hague. Dle něho použil Fabien Byron z agentury Byron & Byron stejnou typografii, se kterou slavil úspěch již v devadesátých letech ve své práci pro Harper’s Bazaar, nelze tak prý hovořit o unikátnosti loga.

Designérská skupina Baron & Baron agency je co se rebrandingu módních značek týká dá se říct specializovanou společností. Na svědomí má tato původně francouzská společnost loga značek DIOR, COACH nebo BOSS.

Zdroj: The Independent, Baron & Baron, Hype Beast, Twitter.

Odesílám
Hodnocení
3.33 (3 hodnocení)
Načítání...