Česká ponožkárna We Are Ferdinand již několik let společně s designéry a umělci vnáší nové pohledy do světa barevno-veselých ponožek. S novinkami nejoblíbenějšího vánočního měkkého dárku to není jinak. Ruku k dílu přidal Maxim Velčovský, Pavel Fuksa a Jakub Janošík.

Maxim Velčovský se zaměřil na nejklasičtější vzor veselých ponožek, puntík. A ten degraduje. Jednou říká, že pletací stroj dokonalého výrobního procesu napadl neznámý virus, jindy, že puntíky okousaly myši. Ať je to jakkoliv vznikly krásné ponožky, kde až po detailnějším prozkoumání vyjde najevo, že jsou nevšední.

Je libo pařížský salát? Dvacet deka nebo jeden pár? Toto nezcela pro ponožky pochopitelné spojení vytvořil Jakub Janošík, který stojí i za kreativní stránkou ponožkárny a obhajuje si to následovně: “Dost bylo hamburgerů, hot dogů a avokád na ponožkách …. nyní přichází pařížák. Hezky, česky. I s řešením problému zašpinění oblečení od jídla. Pokud vám spadne pařížák na tyto ponožky, nic se něděje.”

Třetí novinku navrh Pavel Fuksa, který má za sebou práce pro Nike, Facebook, Google, Heineken, Baracka Obamu a další celosvětové firmy. Pro We Are Ferdinand vytvořil ponožky, kde ze stylových bot vykukují decentní proužky, pod botou, očím ukryta, zuří bitva mikrobů, plísní a bakterií o holé přežití. Zvětšili jsme miliardy našich neviditelných kamarádů, dosud známých jen z televizních reklam a redefinovali jejich pozici na módní ikonu. K tomu Pavel Fuksa dodává “Navrch huj, vespod huj.”

We Are Ferdinand vytváří v každodenní šedi špetku rozruchu. Malý detail pro radost. na tom se již v minulosti podílel Michal Bačák, Eliška Podzimková, Tomski a Polanski, Martinem Pecinou a dalšími českými umělci. 

Načítání...

Diskuze