Ploché bříško by chtěla snad každá z nás. Některé mají to štěstí, že pro něho nemusí hnout prstem, jiné si ho musí zasloužit. Pochlubit se plochým bříškem, ať už v plavkách nebo kratším topu – to za tu dřinu a námahu přece stojí, ne?

Proto pro vás máme osvědčené tipy, které na ploché bříško fungují. Do léta to ještě stíháte, když začnete hned. A i kdyby ne, mít ploché bříško je super i na podzim, jde přece o to, jak se cítíte vy!

Tip první: pestrá strava

Říká se, že k plochému bříšku se musíte především projíst. Na jednu stranu to zní podivně, že? Když vám někdo řekne “jez, abys měla krásné bříško”. Ale vážně to tak je. Pokud jde o tuhle část ženského těla, funguje zde 80 % strava a 20 % cvičení a zpevňování.

Proto se naučte pravidelně jíst. Dávejte si menší porce a klidně častěji během dne. Hladovění tělu nesvědčí a držet diety vám nepomůže, abyste měly krásné bříško. Naopak pestrá, zdravá a vyvážená strava je klíčem.

Tip druhý: pitný režim

Stále dokola zmiňovaný pitný režim a zároveň stále dokola zbytečně podceňovaný. Najdou se totiž ženy, které nevěří, že na hubnutí obecně pomáhá, když dodržují pitný režim a zásobují svá těla dostatečným přísunem čisté vody.

Pokud budete svědomitě dodržovat pitný režim, udělá to s vaším tělem divy. A nejen s bříškem, ale s vaší postavou celkově. Voda vyplaví z těla škodliviny a potlačí pocit hladu, takže nebudete mít tendence zobat laskominy.

Tip třetí: pravidelný pohyb

Jsou ženy, kterým se podařilo zhubnout jen úpravou jídelníčku. Ano, zbavit se nežádoucích kilogramů je skutečně možné tím, že budete správně, pravidelně a často jíst. Pokud ale chcete ploché bříško, které je krásné a pevné na pohled, bez pohybu to určitě nepůjde.

Najděte proto pro sebe takovou formu pohybu, která vás bude bavit. Nemá smysl se do cvičení nutit, protože pak vás to nebaví, nechce se vám do toho a hledáte výmluvy, proč to zrovna dneska odložit. Když ale objevíte pohyb, který vás nadchne, začnete se na cvičení těšit. A ploché bříško budete mít raz dva!

Foto: Pexels.com.

Načítání...

Diskuze