Prodá se značka C&A do Číny?

Původem nizozemský oděvní gigant C&A, jehož obchody najdeme v každém větším obchodním centru, možná změní své majitele. Firma, jejíž hlavní poselství posledních let mluví o trvalé udržitelnosti, je v posledních týdnech paradoxně spojována s prodejem do čínských rukou.

O prodeji jako první informoval Der Spiegel

S informací o prodeji řetězce C&A do Číny přišel německý list Der Spiegel na svých webových stránkách, odkazoval se na důvěryhodný zdroj. Zástupci značky C&A se k celé záležitosti z pochopitelných důvodů nechtěli příliš vyjadřovat. Celá záležitost je stále ještě ve stadiu dohadů.

Jedna z nejoblíbenějších značek

Módní řetězec C&A založili v roce 1841 bratři Brenninkmeijerové z Nizozemska. Od té doby zůstává vlastnické právo v rodině Brenninkmeijerových, která se přesídlila do Švýcarska.

Značka C&A si zakládá na kvalitě, trvalé udržitelnosti a samozřejmě i na nabídku oblečení dle nejnovějších módních trendů. C&A je oblíbená především proto, že v obchodech najdete oblečení pro celou rodinu – od miminek a dětí, přes mladistvé, dospělé nebo i pro starší lidi. Najdete vše na jednom místě a to je největší přednost této značky. Není tak divu, že informace o prodeji do Číny nákupní maniaky znepokojila.

Nejde o prodej, jde o rozšíření prodeje

„Pokračující transformace C&A zahrnuje také prozkoumávání různých možností, jak podpořit aktivity na růstových trzích, jako je Čína. Může zahrnovat i partnerství a jiné formy dodatečných externích investic,“ sdělili zástupci módní značky.

Módní řetězec C&A působí v osmnácti evropských zemích a provozuje více než 1500 poboček. Není se tak čemu divit, že úspěch značky C&A v Evropě vybízí i k rozšíření do zemí jako je například Čína.

Foto: Facebook.com/ca.


Avatar

NikolKurkova

Oblékání je odrazem člověka - malý kousek z toho, kdo jste, je v tom, co máte na sobě (M. Jacobs). Můžete být každý den za někoho jiného a zároveň sami sebou. Tohle kouzlo na módě prostě miluji.