Plus size vs. skinny. Influencerky vyzkoušely, jak vypadá stejný outfit na jiných tělesných proporcích

Módní influencerky Denise Mercedes a Maria Castellanos se proslavily kampaní, ve které obě oblékaly stejné outfity. Nejlepší přítelkyně mají velmi odlišné postavy. A lidé jejich fotografie milují – chválí je a děkují jim, že jim dodávají sebevědomí a boří stereotypy. Podívejte se i vy na to, jak může vypadat stejná móda na dvou docela jiných lidech.

https://www.instagram.com/p/B-M43hghvrM/
https://www.instagram.com/p/CAOAiWThlz5/
https://www.instagram.com/p/CHgA12bBQkF/

Influencerky s vizí

Denise a Maria za svou slávu vděčí sociální sítí TikTok. Díky jejich krátkým příspěvkům, kde se obě ukazovaly ve stejných oděvech, si jich všimly i velké módní koncerny a dnes se za nimi obrací lidé na ulicích New Yorku.

https://www.instagram.com/p/CHyPX3mhIHU/

Denise, plus size modelka s velikostí 14 (XL), má v současné době přes 1 milion sledujících. Maria má oproti ní pouze velikost 2 (dle amerického standardu, odpovídá zhruba XS). O své přítelkyní říká:

„Inspirovala mě. Získala jsem díky ní sebevědomí. A nyní to funguje i na lidi okolo nás. I oni se cítí lépe a učí se věřit sami v sebe.“

Jaké to má všechno vlastně smysl? Denise a Maria se snaží dokázat, že v módě nejde o velikost. I větší, či naopak menší velikosti mohou vypadat skvěle. Jde pouze o styl, o to, jak celý outfit sladíte. A nesmíme zapomenout také na sebevědomí. Protože i to se počítá.

V nejnovější kampani je uvidíte v crop topech, džínách s vysokým pasem, body, romantických i odvážných šatech nebo plavkách.

https://www.instagram.com/p/CF2lMXEha8d/
https://www.instagram.com/p/CFfDK3chWVZ/
https://www.instagram.com/p/BzOFMjFBBZK/

Style not Size

Denise svou kampaň nazvala Style not Size, tedy Styl ne velikost. Médiím se svěřila, že vše začalo v roce 2019, kdy s kamarádkou Marií pózovaly na fotografiích ve stejných bikinách. Lidem se to líbilo, a kamarádky se v tom rozhodly pokračovat. Počet sledujících se rozrůstal. Jejich první video na TikToku dosáhlo 1,5 milionů shlédnutí a stalo se virálním.

Tehdy si uvědomily, že je potřeba dát kampani nějaký směr a tvář. Jen tak mohly odstartovat hnutí, které podporuje pozitivní vztah k lidskému tělu, a inspirovat tak ostatní. Rozhodovaly se mezi dvě jmény, nakonec se na základě ankety na Instagramu rozhodly právě pro Style not Size.

Co si o kampani myslíte vy? Líbí se vám počin těchto dvou kamarádek? Podělte se s námi o váš názor.