Paradoxy čínské módy ve spojení s nápisy v angličtině

Číňané, podobně jako například Japonci či Korejci, rozhodně nepatří k národům, jejichž znalost angličtiny napříč populací by dosahovala takové úrovně, jako například u nás. Asijské země jsou v jazykovém vzdělání velmi často zkrátka orientování zcela jinak, než jsme zvyklí my – středoevropané. A o tom je tento odlehčenější článek – o paradoxech čínského obyvatelstva a jejich běžnému nošení oblečení s anglickými nápisy…

Je evidentní, že většina zachycených lidí nosí podobné nápisy zcela nevědomky. Člověk se základní znalostí angličtiny by pravděpodobně podobné oblečení v žádném případě na sebe nevzal … snad jen jedinci se svérázným smyslem pro humor (a ti dost možná podobnou „módu“ produkují).

Čína je jedním z největších producentů módního oblečení na světě. Drtivá většina světových módních značek si nechává své oblečení šít právě v Číně a důvod je to zcela jasný – je jím stále ještě nízká cena práce. Mohlo by se tedy zdát, že by Čína mohla být díky tomuto faktu proslulou módní velmocí – podobně jako třeba Francie. Skutečnost je však úplně jiná.

Foto: Bored Panda.


Avatar

Redakce

Bavíme, radíme a inspirujeme. Jsme FashionMagazin.cz a na českém internetu fungujeme už od roku 2012!