Povislá prsa jsou strašákem asi každé z nás. Žádná žena netouží po tzv. vešácích, jak muži skleslá ňadra často hanlivě nazývají. Naším snem jsou naopak přitažlivě pevná ňadra, která krásně drží svůj tvar a dokážou upoutat pozornost. Jestliže ani vy nechcete mít povislá prsa (a my jsme přesvědčeni, že určitě ne) pak přestaňte dělat následující věci. Ve svém vlastním zájmu!

Zlozvyky, které mohou za povislá prsa

Možná vás to překvapí, ale mnoho z nás dělá ve svém životě věci, které určitým dílem přispívají k tomu, že jednoho dne budeme mít povislá prsa, ze která se budeme stydět, před partnerem budeme odmítat chodit nahé a snaha sehnat podprsenku, která by tento nevzhledný jev alespoň trochu zamaskovat, se najednou promění v doslova nadlidský úkol.

V následujících řádcích najdete seznam nejčastějších činností, které ať už více nebo méně způsobují, že prsa ztrácí svou původní pevnost, postupně klesají a získávají si přízvisko povislá.

1. Nošení nevhodné podprsenky

Hned na začátek asi ten nejčastější nešvar, kterého se dopouští strašná spousta žen a dívek. Jen si sáhněte do svědomí, jestli vaše podprsenka skutečně dobře sedí, jestli vás nikde netlačí, jestli zapínání na zádech nemáte v úrovni lopatek, kdežto v úrovni loktů a jestli vám ňadra nepřetékají z košíčků.

Nošení nevhodné podprsenky je špatné nejen z důvodu estetického, ale i zdravotního – ničíte si tím záda, následně se divíte, že vás pobolívají, nemluvě o tom, že prsům nedopřáváte takovou oporu, jakou potřebují a pak nelze očekávat nic jiného, nežli že ztratí tvar a půjdou tzv. ke dnu.

2. Nadměrná fyzická aktivita

Teď se možná tváříte překvapeně a ptáte se sami sebe, jak asi může cvičení ovlivnit povislost prsou. Odborníci by vám na to řekli, že pokud se až příliš často věnujete sportovním aktivitám, při kterých vaše přednosti doslova létají nahoru a dolů (mezi takové sporty lze zařadit například běh), pak se snižuje tvorba kolagenu, který má vliv na pevnost a pružnost pokožky i poprsí. Zvláště nebezpečné je to pak v případě, kdy na sport nenosíte vhodnou podprsenku a při cvičení to následně vypadá, že si svými ňadry brzy vyrazíte zuby.

3. Dodržování nesmyslných diet

Do třetice všeho dobrého tu máme další velmi častý nešvar a tím je dodržování diet, které mnohdy nemají ani hlavu, ani patu. Pokud pravidelně hubnete a vždycky se vám podaří nějaké to kilo shodit, následně ho zase nabrat a tenhle proces se opakuje neustále dokola, pak věřte, že to na vaše prsa nemá příliš dobrý vliv. Ba spíše naopak, nepříliš oblíbený jo-jo efekt způsobí, že se prsní tkáň natáhne a tím pádem začne ztrácet svou pružnost.

4. Kouření

Kouříte? Pak věřte, že i cigarety mohou mít neblahý vliv na vaše přednosti. O škodlivosti kouření se toho napsalo i napovídalo hodně, proto zde nebudeme opakovat, že vašemu zdraví škodí. Co byste ale měli vědět je fakt, že kouř snižuje množství kyslíku pronikaného do kůže, což znamená, že jakmile přijde pokožka do styku s cigaretovým kouřem, dojde k jejímu předčasnému stárnutí. A to platí nejen u pleti, ale samozřejmě i u ňader. A čím dříve pokožka stárne, tím více se povoluje kůže a prsa se stávají povislými.

Foto: Pixabay.com.

Odesílám
Hodnocení
3 (1 hodnocení)