600627_461538357272579_1408865432_n[1]

Hodinky patří na internetu k jednomu z nejvíce hledaných sortimentů bez rozlišení, zda se jedná o dámské, pánské, nebo třeba i dětské hodinky. Důvodem k nákupu je osobní potěšení nebo dárek blízkému. Velký zájem o hodinky s sebou samozřejmě přináší velké množství prodejců, mezi kterými si můžete vybírat. Jakým způsobem vybrat toho správného a na co si dát pozor popíši níže.

Jak vybrat správné hodinky?

Vybíráte-li hodinky jako dárek, měli byste se řídit určitým životním stylem, který obdarovaná osoba vyznává. Je-li obdarovanou osobou například obchodník ve zdravotnictví, který tráví volný čas ve společnosti, potěšíte ho spíše decentními hodinkami elegantního stylu. Oproti tomu majitel zastavárny rád upoutá pozornost na své zápěstí. Všeobecně platí, že ne každé hodinky se hodí pro všechny příležitosti. Dejte si proto s výběrem hodinek trochu práce, vyčleňte si na to čas. Při pohledu na hodinky si položte otázku… Bude je mít kam nosit?

Kde nakupovat a na co si dát pozor?

Prodejem hodinek na internetu se zabývám již několik let. Za tu dobu jsem se setkal s mnohým. V počátcích jsme stejně jako jiní řešili mnoho problémů, ke kterým docházelo především pro neznalost obchodního prostředí. Již od pohledu na internetové stránky některých prodejců se dá snadno poznat, jedná-li se o firmu, která za sebou má zázemí nebo zda jde o „garážový“ e-shop. Tento rozdíl nepocítíte jako zákazník při nákupu jako takovém. Pocítíte jej ale velmi silně ve chvíli, kdy budete hodinky vracet bez udání důvodu, potřebovat vyměnit baterii nebo se prostě jen netrefíte do vkusu. Má-li prodejce zájem o spokojené zákazníky, musí být toto schopen řešit obratem.

Pár zásad, podle kterých poznáte dobrého prodejce:

1. Zboží je skladem
2. Možnost výměny zboží
3. Rychlý a snadný záruční i pozáruční servis
4. Schopnost poradit, znalost oboru
5. Široký výběr sortimentu
6. Přehlednost obchodu
7. Komunikace e-shopu se zákazníkem

Jedná se o standardní přístup, který zákazník očekává a jakého by se mu mělo dostat. Skutečnost je však mnohdy jiná. Pokud chce dnes internetový obchod obstát, musí za ním stát lidé, kteří to myslí vážně a kterým jde o spokojenost zákazníka a s tím spojené dobré jméno obchodu.