Nová kolekce a módní přehlídka MOSCHINO [tv] H&M odtajněna v New Yorku

Jeremy Scott, kreativní ředitel značky MOSCHINO, představil ve velkém stylu svou poslední kolekci ve spolupráci se švédskou značkou H&M s označením MOSCHINO [tv] H&M v excentrické show v New Yorkském Times Square. Mezi významnými hosty nechyběji Paris Jackson, Frances Bean Cobain či Miles Richie. Instagramy těchto hvězd doslova pulsují zážitky z této módní události (otázkou je, do jaké míry tak činí ze svého vlastního přesvědčení a do jaké míry jsou zde i jiné důvody $$$).

View this post on Instagram

For some reason this is the only man that can bring me and my god sis together. Thank you @itsjeremyscott @moschino @hm ??? Epic vibes

A post shared by Miles Richie (@milesrichie) on

Přehlídku otevřela supermodelka Gigi Hadid a uzavírala ji možná trochu překvapivě Naomi Campbell. Modelky a modelové předvedli originální kousky z kolekce vzniklé v rámci spolupráce MOSCHINO [tv] H&M. Na molo vstupovali po schodišti zasazeném do pouliční scény, která se nesla v duchu starého newyorského muzikálu. Následně prošli po mole, které připomínalo pouliční prostředí. Z první řady přehlídku sledovali mimo jiné Kiersey Clemons, Leigh Lezark, Coco Rocha nebo Bebe Rexha – všichni oblečení v kolekci.

„Kolekce MOSCHINO [tv] H&M je dárkem pro mé fanoušky, přál jsem si dát jim kolekci, která zcela vystihuje značku MOSCHINO. Snažil jsem se do kolekce promítnout všechno, co byste u mé show očekávali – cartoon couture ve spojení s pouliční módou se spoustou hiphopových prvků, zkombinovaných tak, aby vznikl styl, který je naprostým ztělesněním značky MOSCHINO,“ říká Jeremy Scott.

Jakmile se Jeremy na konci módní přehlídky uklonil, billboardy lemující molo se vztyčily a na panelech se objevil DJ Diplo připravený zahájit party. Rovněž byl otevřen exkluzivní POP UP STORE, kde si mohli všichni hosté jako první pořídit kousek z kolekce MOSCHINO [tv] H&M.

O nevídaný efekt se zasloužily také novátorské triky s rozšířené reality, které zprostředkovaly zajímavý zážitek vybraným hostům. Stačilo si nasadit brýle Magic Leap One se značkou H&MOSCHINO a vstoupit do obrovské TV soupravy. Ta umožnila hostům zažít tuto spolupráci v úplně novém rozměru.

MOSCHINO [tv] H&M je kolekce, v níž se energie ulice střetává s pop kulturou, nádechem glamour, hravostí a humorem. Kolekce je určena pro ženy i muže, doplňky a také speciální kousky pro psy.

Na českém trhu budou tyto kousky k zakoupení od 8. listopadu.

Foto: H&M.


Avatar

Redakce

Bavíme, radíme a inspirujeme. Jsme FashionMagazin.cz a na českém internetu fungujeme už od roku 2012!