Módní a kosmetické značky hlásí konec retuším

V módních trendech se v poslední době prosazuje příroda, přírodní tóny i ekologie. Některé módní i kosmetické firmy se tento trend rozhodly následovat a dali sbohem retuším ve svých kampaních!

Sbohem Photoshopu

Kosmetické firmy se rozhodly  změnit své kampaně od základů. Hlavní změnou je retuš fotografií používaných při marketingové komunikaci. Umělé promo fotky, na kterých modelky působily dokonalým dojmem už dnes nikoho neosloví. Je tomu spíše naopak. Modelky nikdy nebyly na fotografiích dokonalé díky promovaným kosmetickým produktům, ale samozřejmě díky pomoci Photoshopu.

Proč totiž nesmazat pupínek, neodstranit vrásky kolem očí a neubrat si pár let a vypadat mladší? Těmto vzorům dokonalosti krásy přestalo věřit mnoho lidí. Kosmetické firmy by tak byly samy proti sobě, kdyby nevsadilo na přirozenost nejen ve svých kampaních.

Jednou z kosmetických značek, které tento trend následují, je značka Dove. Ta se hrdě hlásí k přirozeným fotografiím ve svých kampaních, které jsou mimochodem velmi oblíbené především na sociálních sítí.

Mezi další velikány kosmetických firem vsází na přirozenost také L’Oréal Paris, jejíž tváří je herečka Eva Longoria – na promo fotografiích této herečky můžete vidět malé vrásky. Další ze značek, které reagují na tento trend, je například i MAC nebo Urban Decay.

Jaký je váš názor a retuš kosmetických a módních promo fotek? Dejte vědět v diskuzi pod článkem.

Foto: facebook.com/dovecz, Pinterest.com.


Avatar

NikolKurkova

Oblékání je odrazem člověka - malý kousek z toho, kdo jste, je v tom, co máte na sobě (M. Jacobs). Můžete být každý den za někoho jiného a zároveň sami sebou. Tohle kouzlo na módě prostě miluji.