Kim Kardashian představila novou kolekci své značky Skims. Tentokrát se soustředila na plavky

Profesionální celebrita Kim Kardashian představila v rámci své značky Skims novou kolekci plavek. Kim Kardashian se svou figurou nepatří mezi útloboké modelky. Kim je pyšná na své křivky, což se projevuje i v modelech její značky. V nové kolekci značka Skims vyslala do světa přímo hříšné modely a sklidila vesměs pozitivní reakce.

Linie, kterou doprovází hashtag #ShowYourSKIMS, si získala nemalou publicitu po celém světě. Kim Kardashian o své značce říká:

„Oblečení a spodní prádlo, které nosím, podtrhává mou přirozenou siluetu a tvar. Jak se s časem můj styl měnil a vyvíjel, mnohokrát jsem se přistihla, že si upravuji stávající tvarovací oblečení, aby fungovalo specificky pro každý outfit, který jsem chtěla. Věděla jsem, že nejsem sama, kdo hledá dokonalé tvarovací oblečení a inspirovalo mě to k tomu, abych svou vášeň proměnila v univerzální kousky, které budou podobně fungovat pro každé tělo a každý typ postavy.“

Prozradila Kim v rozhovoru pro magazín Nordstrom.

Jak je u Kim zvykem, nedělá jí problém na sebe „doslova“ vzít i samotnou propagaci kolekce. Hodnota značky je dle Bloomberg vyčíslena na závratných 3,2 mld. dolarů, takže by se dalo říct, že podobné aktivity jsou rozhodně ku prospěchu věci.

Sázka na spodní prádlo pro „normální“ ženské postavy je pro Kim rozhodně zajímavým a výdělečným byznysem.

Nenásilná forma propagace byla překvapivým marketingovým tahem

Kim na to šla s marketingovou propagací nové kolekce chytře. Nikdo nevěděl, co chystá.

Na svém instagramovém profilu začala nenásilně zveřejňovat fotky z pláže, u bazénu, na slunci a jak jinak než v plavkách.

Na sociálních sítích se lidé vždy pídí, co má jejich idol na sobě. A celebrita neponechává nic náhodě, mezi fanoušky postupně vypouštěla nejasná sdělení jako „už brzy se dozvíte více“ nebo „vím, že si to naši zákazníci přejí tak dlouho“.

Po pár dnech prozrazuje v popiscích u svých příspěvků vše

„Nákup plavek by měl být zábavný a snadný, a přesto se ho tolik žen obává. Chtěla jsem to změnit a co nejvíce tento proces zjednodušit tím, že jim poskytnu kompletní šatník do vody i mimo ni.“

líčí Kardashian na svém instagramu.

Nová kolekce plavek čítá celkem 19 různých plavkových modelů v sedmi barevných provedeních (nejčastěji jde o nude a tlumené neutrální odstíny, jak jsme zvyklí nejen u Kim, ale i jejího ex Kanyeho Westa) a dostupné jsou na oficiálním e-shopu značky.

Co si můžete od Kim Kardashian pořídit?

Ani sebelepší střih nebude sedět na disproporční postavě. Velká prsa a užší boky nejsou ideální postavou k nákupu spodního prádla, natož pak plavek, to ví každá žena.

Podobně je tomu i naopak – v případě užšího hrudníku a širších boků. A právě na „normální“ ženská těla cílí značka Skims, která si klade za cíl dopomoci ženám dosáhnout zdravého sebevědomí a komfortu ve svém těle, ať je jakkoliv tvarované.

Značka Skims spatřila světlo světa v roce 2019. Své působení započala s kolekcí stahovacího prádla, navržené samotnou Kim.

Značka od svého počátku respektuje variabilitu ženského těla a snaží se dopomoci ženám přetvořit potenciální zdroje nízkého sebevědomí v přednosti, na které mohou být pyšné.

Důležitou součástí vize je také pohodlí. Ženy by se neměly neustále kontrolovat, zda někde něco nepřetéká či zda se někde něco nezařezává. Eliminace nepříjemných projevů problematických partií je zajištěna střihy a funkčními materiály, které značka využívá.

Ceny jsou přijatelné, jednodílné variace stojí kolem 2000 korun, z dvoudílných setů každá část vyjde asi na 800 korun a další plážové oblečení se pohybuje kolem 1500 korun.

Co říkáte na novou kolekci? Dejte vědět v komentářích.


Avatar

Agáta Eismannová

Jsem trochu snílek, trochu módní nadšenec, trochu romantik, trochu cynik. Zajímám se o zdraví a krásu, zejména o zevní péči o naše tělo. Není mi ale lhostejné ani to, co do svého těla dostávám skrze potraviny. Ráda předávám své vědomosti a zkušenosti i z oblasti zdravé výživy.