Jednoduché tipy a triky, díky kterým docílíte sexy zadečku

Letní sezóna se pomalu blíží, a proto je nejvyšší čas zapracovat na své postavě! Mnoho z nás žen sní o sexy zadečku, který bychom rády vystavovaly v bikinách na slunných plážích a koupalištích, ale málo komu se poštěstí mít od přírody zadek bohyně … Přírodě však můžeme jít snadno naproti! Vlastnit ukázkový vypracovaný zadeček není vůbec věcí genetiky, jak si možná mnoho z vás myslí. V prvé řadě se totiž jedná o tvrdou dřinu a trpělivost.

5 tipů, jak docílit sexy vypracovaného zadečku

1. Stahování hýžďových svalů

Starý trik modelek na pevný zadek. Jeho výhodou je, že se dá dělat kdekoli a kdykoli. Jedná se o stahování hýžďových svalů. Pro začátek se postavte s lehce rozkročenýma nohama ke stěně. Opřete se rukama o stěnu a zatněte hýžďové svaly. Napočítejte do pěti a povolte. Cvik opakujte 15x po 3 sériích. V dalších dnech můžete série a opakování zvyšovat podle své potřeby. Svaly se tak začnou zpevňovat a tvarovat.

2. Zvedání pánve

Tento cvik je účinný i na spodní břišní svaly a předchází inkontinenci. Položte se na záda a pokrčte kolena. Ruce mějte položené podél těla. Pomalu zvedejte pánev se zatnutými hýžďovými svaly. Během cviku byste měli cítit hýžďové svaly a zároveň i spodní břicho. Provádějte 15 opakování po 3 sériích.

3. Zakopávání

Zakopávání je tím nejúčinnějším cvikem na hýždě. S jeho pomocí procvičíte a zpevníte spodní zádové svaly, takže se vám nebudou tvořit na zádech nevzhledné „bochance“. Klekněte si a zůstaňte v pozici na všech čtyřech. Pomalu zvedejte pravou nohou pomocí hýžďových svalů nahoru. Nohu nechejte v této pozici 5 sekund a vše opakujte. Po ukončení opakování na pravé noze přejděte k levé a provádějte cvik úplně stejně. Důležité je cvik neprovádět švihem nohy. V takovém případě neprocvičujete ani jednu skupinu svalů. Provádějte 15 opakování po 3 sériích.

4. Rumunský mrtvý tah

Rumunský mrtvý tah se provádí s dlouhou osou se závažím. Výběr závaží je na vašem uvážení. Postavte se s rozkročenýma nohama. Svěste ruce před sebe a sehněte se k ose, uchopte ji a pomalu se začněte zvedat do stoje. Tímto cvikem procvičíte jak hýžďové svaly, tak i hamstringy neboli svaly na zadní straně stehen. Vše opakujte 10x po 3 sériích.

5. Spánek

Nejdůležitější částí cesty za krásným zadečkem je spánek. Ve spánku se svaly formují a regenerují. Vydatný a hluboký spánek je pro ně to pravé. Takže pokud chcete vidět výsledky co nejdříve vyhněte se ponocování a divokým večírkům.

Jaké cviky doporučují hvězdy instagramu?

Instagram vládne světu. Alespoň tomu “online” světu. Vyzkoušejte cviky, které doporučují fitness hvězdy instagramu, které se mohou pyšnit výstavním pozadím!

View this post on Instagram

⠀ ⠀ 💥 SWISS BALL HOME GRAB N GO WORKOUT 💥⠀ ⠀ Clip 1 | 15 reps | Per leg | 4 sets ⠀ ⠀ Clip 2 [beginner] & Clip 3 [advanced] | 15 reps | Per leg | 4 sets ⠀ ⠀ Clip 4 | 20 reps [modification: basic squat] | 4 sets ⠀ ⠀ Clip 5 | 10 reps | Each side | 4 sets ⠀ ⠀ Clip 6 | 8-10 reps | Per leg | 4 sets ⠀ ⠀ ⭐️⠀ ⭐️⠀ ⠀ IN other news.. it’s SUNDAY NIGHT 🌙 ⠀ ⠀ Which means…. Winners have been chosen for the Ptula outfits !!! 🎉🎁🤗⠀ ⠀ ⭐️⠀ ⠀ Congratulations to both of the winners ⠀ ⠀ @sandysofiagoncalves⠀ @mickypinheiro⠀ ⠀ Please DM @ptulaactive so we can get you this outfit in your size ASAP!⠀ ⠀ You all make these giveaways so much fun & special – reading your comments, being so open and honest and totally making your friends, family and loved ones smile over social media – ahhh I love seeing that… ♥️ ⠀ ⠀ What should we do for the next one?! 😳🎁⠀ ⠀ ⭐️⠀ ⠀ #ptulaactive #ptulaaddict #ptulagiveaway #ptulalove #homeworkouts #bodyweightworkouts #freeworkouts #tiu #tiuprogess #homesquats #gymglutes #homeexercises #fit #fitness #bbgprogress #fitfam #fitnessaddict #fitnessmotivation #workoutmotivation

A post shared by Sami B (@leanmachine21) on