Otevření první pobočky světoznámého fastfoodového řetězce Popeyes v Praze je pro milovníky americké kuchyně takovým menším svátkem. Lidé čekali na proslulý sendvič hodiny a hodiny. Popeyes je vedle KFC a McDonald’s velkým jménem ve světě fastfoodových řetězců. Tak velkým, že si pár let nazpátek dovolili vytvořit vlastní módní kolekci, prostřednictvím které si utahoval z Beyoncé.
Stručně o řetězci Popeyes
Fastfoodový řetězec Popeyes byl založen v roce 1972 v New Orleans, což je považováno za jedno z největších center jižanské kuchyně v USA. Zakladatel Al Copeland otevřel první restauraci pod názvem „Chicken on the Run“. Brzy však změnil název na Popeyes, podle legendární komiksové postavy Pepka námořníka.
Popeyes si brzy získal popularitu díky svému unikátnímu koření a proslulým smaženým kuřecím pokrmům. V průběhu let se rozrostl na celostátní a později i mezinárodní úroveň. Popeyes je nově také v Praze.
Popeyes a módní kolekce
Skoro čtyři roky stará módní řadovka od Popeyes vznikla jako skvělý fór. Reagovala totiž na módní kolekci božské Beyoncé, která pod hlavičkou své značky Ivy Park využila barev, které shodou okolností využívá také Popeyes. A právě proto marketingový tým Popeyes nelenil a jen pár týdnů po uvedení módní kolekce Beyoncé přišel s vlastní variantou, která perfektně paroduje kolekci of Beyoncé.
Tento unikátní marketingový počin proletěl světem sociálních sítí a spousta lidí nešetřila pochvalnými reakcemi:
OMG! Beyonce designed her Ivy Park x Adidas collection in the Popeyes Chicken Sandwich color way. I stan a marketing Queen! 😂 #IvyParkXAdidas pic.twitter.com/BcTjjq5STS
— Angela Mack (@AngelaDMack) January 18, 2020
Zdroj info: Wikipedia (1), Wikipedia (2), Huffpost.com, Aktuálně.cz