Dostat se do formy po porodu je pro nejednu maminku složitý úkol. Těhotenstvím i následným porodem se ženské tělo hodně změní a najednou může být touha po předporodní formě i váze skoro až nedosažitelná.

Mnoho maminek se chce dostat do kondice, ale bojí se, že pokud zvolí špatnou cestu, negativně se to odrazí třeba na mateřském mléce, které je pro jejich drobečky tak moc důležité. Dobrá zpráva je, že i maminky po porodu mohou znovu najít ztracenou formu a to i bez toho, aby to nějakým způsobem uškodilo dítěti.

Foto: Pexels.com

Když času není nazbyt…

Snad každá maminka potvrdí, že najít si na cvičení volnou chvíli není vždy úplně jednoduché. Co když vám ale řekneme, že i pouhých deset minut denně má při hubnutí po porodu obrovský význam a smysl? Půjdete do toho?

Opravdu stačí, když si najdete deset minut každý den a tuhle chvilku budete věnovat správným cvikům. Jaké to jsou? To vám prozradíme!

Bříško

Při cvičení bříška pozor na rozestoupení břišních svalů, které s jistotou odhalí specialista. Pokud by šlo skutečně o diastázu, pak je nevhodné cvičení dokonce nebezpečné. Proto se nejdříve ujistěte, že jste po této stránce v pořádku, odborník vám doporučí cviky, které jsou ideální pro maminky po porodu.

Zapomeňte na sedy lehy nebo sklapovačky, které jsou určené na posílení přímého břišního svalu. Minimálně tři měsíce po porodu si dejte od cvičení bříška pauzu, poté začínejte velmi zvolna.

Kardio

Kardio cvičení se opravdu stačí věnovat jen pár minut denně a výsledky se dostaví dříve, nežli by vás vůbec napadlo. Pokud budete kardio cvičit poctivě, zaručeně se u toho zapotíte a spálíte kalorie, přičemž není potřeba trávit cvičením hodiny. Těch 10 minut jistě najdete a využijete je jako způsob, jak si dát pořádně do těla.

Pozor na skoky a běhání

Pokud vás napadlo, že se po porodu dostanete do formy běháním, počkejte minimálně půl roku. Skákání, poskakování a již zmíněné běhání není pro čerstvé maminky vhodné, protože způsobují otřesy děloze a močovým cestám a to není krátce po porodu žádoucí.

Foto: Pexels.com.

Načítání...

Diskuze

0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments