Cristiano Ronaldo si módou přijde na více než třetinu svých celkových příjmů

Ještě v roce 2017 byl Cristiano Ronaldo nejlépe placeným sportovcem, a to s něco přes 93 miliony dolary ročně. O rok později to bylo dokonce 108 milionů, to mu však již tato částka stačila „pouze“ na třetí pozici v žebříčku nejlépe placených sportovců světa.

Ne vše si Cristiano vydělá fotbalem. Až třetinu příjmů tvoří příjmy ze spolupráce s různými značkami, mezi nimž výrazně vyčnívají ty módní. Jaké je tedy spojení slavné fotbalové hvězdy s módou?

Nike se Ronaldo upsal jako ďáblovi – na 10 let

Cristiano Ronaldo je pouze třetí sportovní star, se kterou uzavřela značka Nike dlouhodobou dohodu. Ta s Ronaldem má mít trvání minimálně 10 sezón a hodnotu 162 milionů Eur. Značka mu bude odměnu vyplácet postupně, v ročních intervalech. Za úspěchy v kariéře může získat na základě smlouvy další zajímavé finanční bonusy navíc.

Trenýrky s CR7

Ještě dřívější významnou spolupráci je ta se skandinávským výrobcem spodního prádla JBS Textile Group a současně s newyorským módním návrhářem Richardem Chainem. Značka CR7, pod kterou se ukrývají iniciály fotbalisty a číslo jeho dresu, to je celá řada stylového pánského spodního prádla a ponožek.

Kam se hrabou herečky – Ronaldo má i vlastní značku obuvi

V roce 2015 Cristiano launchoval i vlastní značku obuvi. Čekali byste tak maximálně kopačky? Tak to jste zcela vedle. Jde skutečně o ucelenou pánskou kolekci se společenskými botami a s botami k obleku, s espadrilkami, casual obuví i s módními doplňky.

Ronaldo v posteli

Další spolupráce se týká sice textilu, ale pouze pokud jde o módu v interiéru. Zato vám Cristiano vklouzne rovnou do postele. Podepsal totiž partnerství se společností Elite Team, která je distributorem luxusních sportovních přikrývek Denali.

Sportovní fashion star bez vlastní vůně? Nemyslitelné!

A tak již v roce 2015 spatřil světlo světa parfém s názvem Eden Parfums. Dnes má již Cristiano tři vlastní parfémy: CR7, Legacy a Legacy Private Edition.

Muž, který ví, co na lupy

Vlastní parfémy nejsou jedinými produkty z oblasti kosmetiky. V roce 2014 se zrodila spolupráce se společností Clear. A tak se dnes může Ronaldo ve svém portfoliu chlubit i šamponem proti lupům.

Čas plyne…

A Christiano Ronaldo se upsal v roce 2014 ještě jedné módní značce. Tou je Tag Heuer. Zajímavostí je, že značka dnes patří do konglomerátu LVMH.

Nejen módní ikona

Ronaldo však spolupracuje i s dalšími značkami mimo fashion sféru. Slavný fotbalista je velvyslancem sítě sportovních stanic DAZN. Rovněž založil vlastní hotely Pestana CR7 Lifestyles Hotels, a to s portugalským hotelovým řetězcem Pestana. Je vyslancem značek Egyptian Steel, Poker Stars, partnerem Abbott – firmou vyzývající k dárcovství krvi a plazmy, partnerem neziskové organizace Save the Children, firmy American Tourister, Panzer Glass a Smaaash Entertainment. Zajímavým partnerstvím je spolupráce s Herbalife. V minulosti najdeme další značky, se kterými Cristiano Ronaldo spolupracoval.

Lze ještě vůbec říct, že je Cristiano Ronaldo “jen” fotbalovou superstar?