V létě dostávají vlasy díky sluníčku, chlorované nebo slané vodě pořádně zabrat, a proto se mohou začít lámat a vysoušet. Žádná žena nechce mít slabé a zničené vlasy, proto pro krásnou hřívu stačí jíst tyto potraviny a vaše vlásky budou jako z reklamy na šampóny.

Vajíčka kvůli biotinu

Vajíčka jsou skvělé pro vlasy nejen jako masky na vlasy, ale jsou výborným zdrojem proteinu a biotinu, který se stará o růst vlasů a jejich sílu. Je naprosto jedno, jak si vajíčka dáte, jestli do salátu nebo míchané na snídani. Důležité je, jíst vajíčka alespoň dvakrát týdně.

Avokádo

Avokádo je dobré na čemkoliv od salátů až po pomazánky. Je plné živin, které jsou pro zdraví vlasů nezbytné. Avokádo je bohaté na mastné kyseliny, vitamíny a antioxidanty, které vyživují vaše vlasy od kořínků. Vitamín E, který je v avokádě obsažen, může pomoci stimulovat růst vlasů, nebo působit také jako prevence proti vypadávání vlasů.

Ryby

Máte ráda tuňáka nebo lososa? Stejně jako vám poděkují vaše chuťové buňky, tak uděláte šťastné vaše vlasy. Ryby obsahují omega-3 mastné kyseliny, které jsou velice prospěšné pro celkovou funkci těla. Pomáhají nejen snížit riziko srdečních onemocnění, ale také udržují vlasy lesklé a pružné.

Chia semínka

Jsou plné bílkovin, draslíku, vápníku, vlákniny, zinku a mnoho dalších nezbytných živin. Stejně jako ryby obsahují omega-3 mastné kyseliny, díky nim budou vaše vlasy krásné a zdravé. Doporučujeme tyto semínka konzumovat v nějakém nápoji, jako je například zdravé smoothie. Také jsou velmi chutné v jogurtu nebo v ovesné kaši.

Jahody

Jahody obsahují velké množství vitamínu C. Pokud chcete mít zdravé vlasy, musíte začít už od kořínků. Jahody podporují správnou funkci cév, které zásobují folikuly, což znamená, že vlasy zůstávají silné a jsou schopné vydržet velké teploty, které vznikají při vysoušení, žehlení atd. Vzhledem k tomu, že vitamin C je důležitou součástí výroby kolagenu (důležitá složka pro růst vlasů), ujistěte se, že ho přijímáte dostatek.

Foto: Unsplash.com.