Calvin Klein začne sázet na digitální kampaně s influencery na úkor klasickým přehlídkám

Módní přehlídky mají svou atmosféru. Jste obklopeni módou ze všech stran a máte pocit, že luxus a styl je všude kolem vás. Přesto jsou tyto módní přehlídky pro značky velmi nákladné a stejně nedosáhnou takové pozornosti jako digitální kampaně na internetu, čehož si je dobře vědoma značka Calvin Klein.

Ukažte nám reálné lidi

Málokterá žena si dokáže představit jednotlivé kousky, které vidí na módních přehlídkách, na sobě. Kolekce totiž předvádí modelky, na kterých oblečení vypadá samozřejmě dokonale, jakoby jednotlivé kousky byly přímo šité na míru. Ne každá žena má ale míry 90-60-90 a proto si mnoho z nás oblečení raději nekoupí, protože si nedokáže představit, jak by oblečení lichotilo postavě. Co ale kdybychom viděly obyčejné ženy, které sledujeme např. na Instagramu?

Začíná vláda influencerů

Módní značka Calvin Klein se rozhodla, že nebude nadále pořádat módní přehlídky, ale soustředí se pouze na digitální kampaně, které budou navíc předvádět známí influenceři.

Zkouškovou kampaní byla v minulém roce spolupráce se slavnou rodinou Kardashian, která byla úspěšnější, než se očekávalo. Značce Calvin Klein se touto spolupací rozšířila klientela. A právě na na ní by chtěli zástupci značky navázat.

Luxusní oblečení v masové produkci

Calvin Klein už nechce patřit mezi luxusní značky, které si nebude moct každý dovolit. Ustupuje tedy od luxusní konfence a nově preferuje masovou produkci. Bude tento krok Calvin Klein následovat i ostatní?

Foto: facebook.com/calvinklein.


Avatar

NikolKurkova

Oblékání je odrazem člověka - malý kousek z toho, kdo jste, je v tom, co máte na sobě (M. Jacobs). Můžete být každý den za někoho jiného a zároveň sami sebou. Tohle kouzlo na módě prostě miluji.