Jste milovnice jídla, ale přesto byste si chtěla udržet štíhlou postavu, nebo si jí teprve vytvořit? Nemusíte držet žádné drastické diety! Přinášíme vám seznam  potravin, po kterých se skvěle hubne a vy si tak můžete s klidem dopřát perfektní gurmánský zážitek. Stačí do jídelníčku zařadit i tyto potraviny.

Cuketa

Cuketa je bohatá na vodu a neobsahuje téměř žádné kalorie. Můžete jí tedy bez obav sníst kolik chcete. Z cukety lze udělat prakticky cokoliv od přílohy, přes domácí cuketové těstoviny až po polévku. Fantazii se meze nekladou. Cuketa je opravdu využitelná k jakémukoliv jídlu. Výbornou alternativou obyčejného kyselého zelí je cuketové zelí, které nenadýmá a ani nezkazí váš dech, proto se nemusíte bát si ho dát před důležitou schůzkou!

Skořice

Skořice je jednoznačně na prvním místě v potravinách, po kterých se hubne. Podporuje spalování tuků, funguje jako antioxidant a má skvělou chuť. To, že má skvělou chuť není skvělé jen pro naše uspokojení jako takové, ale také pro uspokojení našich chuťových buněk, jelikož chutné jídlo nás uspokojí mnohem rychleji než mdlé jídlo a tím pádem nám bude stačit daleko menší snědené množství. Skořici si také můžete přidat do kávy, změní chuť a bude mít skvělý efekt!

Křen

Geniální potravinou, po které se hubne, je velmi populární křen. Má močopudné vlastnosti, tudíž podporuje vylučování škodlivin z těla a tím očisťuje organismus. Nezapomínejte ale, že nejvíce prospěšných látek si zachová tepelně neupravený, proto jej přidejte například do salátů nebo si z něj udělejte domácí pomazánku.

Zázvor

Tento pálivý zázrak vám pomůže jak při nachlazení, tak při hubnutí. Zázvor obsahuje enzym zvaný zingibain, který pomáhá trávit bílkoviny a zároveň bojuje proti zánětu tlustého střeva. Je to silná prevence proti rakovině tlustého střeva, což znamená další plus!

Zelený čaj

Pokud se cítíte unavená a máte chuť na kávu, sáhněte po alternativě. Zelený čaj ji dokáže zcela nahradit a je pro hubnutí lepší, jelikož mnoho lidí si kávu dopřává s mlékem a cukrem. Dokáže vám pomoci udržet pozornost při učení nebo psychicky namáhavé práci.

Brokolice

Mnoho lidí si myslí, že největším zdrojem vitaminu C je ovoce, což ale ve skutečnosti není úplně tak pravda. Nejvíce ho totiž obsahuje brokolice. Je výborná v tom, že ji můžete sníst kolik budete chtít a nepřiberete po ni. Zasytí vás na delší dobu, a přitom neobsahuje skoro žádné kalorie.

Zařaďte těchto 6 potravin do jídelníčku a uvidíte pozitivní změny na vaší postavě!

Foto: Unsplash.com, Pinterest.