Móda nám každou sezónu předkládá nové trendy a chceme-li s ní držet krok, jednotlivé kousky v šatníku postupně obměňujeme. A podobně je tomu i s doplňky. Nicméně některé kousky jsou natolik nadčasové, že se je nemusíme ostýchat používat i řadu let.

Péče o životní prostředí je v popředí zájmu

V dnešní době si politici i veřejnost již dobře uvědomují, jak důležitou roli hraje v našem životě příroda. Lidstvo na ní napáchalo značné škody, které se v současnosti snaží napravit. Proto se stále více objevují snahy o omezení používání plastů, řada domácností poctivě třídí odpad a do popředí zájmu se dostávají obchody, které nabízejí produkty z ekologického zemědělství nebo zboží bez obalů.

Tašky, které nevychází z módy

Látkové jsou lehké a mohou nám vydržet i několik let. Složené se snadno vejdou do kabelky nebo do kapsy. Máme je tak vždy při ruce a nemusíme zbytečně kupovat tašky jen na jedno několik použití. Navíc snižujeme potřebu plastů. A pokud má taška zajímavý design, je skvělým módním doplňkem. Potisk látkových tašek logem nebo znakem je vhodnou formou reklamy, ale ocení ho kluby, spolky a různé zájmové organizace. A potisk tašek využívají i jejich výrobci, aby nabízenému zboží dodali osobitost.

Papírové tašky jsou ekologické a praktické

V supermarketech a hypermarketech dnes běžně potkáváme vedle igelitových tašek i papírové. Jsou nejen ekologické, ale také do nich šetrněji naskládáme nákup. Na rozdíl od igelitek totiž mají rovné a pevné dno. Jejich výhodou je i vyšší nosnost a menší riziko utržení uší v tu nejméně vhodnou chvíli. Stále častěji nám je nabízejí i menší obchody. Papírové tašky jsou totiž stylové a navíc přímo vybízejí k tomu, abychom jejich plochu oživili reklamním logem či stylovým obrázkem. Potisk papírových tašek může zajistit propagaci podobně jako tištěná reklama.