Už jste slyšeli o švédské značce Happy Socks? Značka Happy Socks se od roku 2008 věnuje výrobou barevných a nápaditých ponožek, kterými chtějí rozzářit nohy našeho světa. Dle svých slov si zakladatelé značky Viktor Tell a Mikael Söderlindh vždy drželi přísné standardy kvality. Značka Happy Socks se začala dostávat do širokého povědomí velmi rychle – a to nejen v domovském Švédsku, ale i v zahraničí. Dnes se ponožky Happy Socks prodávají ve více než 70 zemích světa.

zakladatele-happy-socks

V čem jsou ponožky Happy Socks jiné? Ponožky Happy Socks nabízejí takřka neomezené barevné kombinace a vzory, které vás zkrátka a dobře překvapí s každou novou kolekcí. Happy Socks také moc dobře ví, jak na správný marketing. Se značkou totiž v minulosti i současnosti spolupracovali celebrity napříč šoubyznysem. Spolupráci navzali například se švédskou indie rockovou kapelou Miike Snow. Kapela Miike Snow pro značku Happy socks navrhla tři velmi originální páry ponožek. Každý z těchto párů obsahuje charakterický znak kapely, kterým je zajíc s parohama – bájné zvíře – kříženec antilopy a zajíce, česky pojmenovaný zajdalen.

Miike-snow-socks6153-600x280MiikeSnowXHappySocks_Newsletterheader_copy

Při příležitosti svátku sv. Valentýna v roce 2013 si Happy Socks připravili spolupráci s výtvarným umělcem Curtisem Kuligem, který se v roce 2005 proslavil kultovní projektovou kampaní Love me. Kampaň Love me byla nesmírně jednoduchá. Curtis napsal na jednu Los Angelovskou zeď nápis “Love Me” a dalo by se říct, že tím vzbudil street artový fenomén, který se pak šíril do dalších světových metropolí. Happy Socks pak na tuto kampaň navázali třemi páry ponožek v limitované edici. Ponožky se vyrobily v barvách červené, černé a bílé s charakteristickým vyšitým nápisem “Love me”.

Screen-Shot-2013-01-09-at-1.17.40-PM1

Další ze zajímavých hvězdných spoluprací je ta s Gilesem Deaconem. Giles Deacon je anglický módní návrhář, který navhuje pro britský módní řetězec New Look.

“Happy Socks by Giles Deacon” je speciální edice ponožek stvořena pro nadaci pro boj s AIDS Eltona Johna. Limitovaná edice sedmi párů ponožek se opravdu vymyká klasickým designům. Každá z ponožek je vždy jiná. Cílem této spolupráce bylo zvýšení povědomí o světovému dni AIDS a samozřejmě i darováním zisků z této kolekce právě nadaci pro boj s AIDS.

happy-socks-by-giles-deacon-02

V současné době vcholí masivní kampaň se Snoop Doggem.

http://www.youtube.com/watch?v=Xj6J79QaOYc

Happy Socks v roce 2014 rozšířila nabídku svého zboží i o kolekci spodního prádla. Tuto novinku doprovází opět velmi originálně pojatá reklamní kampaň. Společnost Happy Socks oslovila známé postavy pražského kulturního života a nafotila je pro projekt s názvem “Good Morning, Praha” tak, jak vypadají prácě po ránu – ve spodním prádle.

Před objektivem se tak objevila zpěvačka Tonya Graves, rapper Orion, skladatel Varhan Orchestrovič Bauer, herec Karel Dobrý, hudebnice, herečka a režisérka Johana Švarcová, fotograf Tomáš Třeštík s manželkou spisovatelkou Radkou Třeštíkovou, DJka IM Cyber či malířka Léna Brauner.

Nechybí ani ikona českého skateboardingu Ivan Pelikán řečený Zobák, graffiti artist Pasta Oner, DJ Lumiere, herečka Petra Nesvačilová, návrhářka Lazy Eye s manželem Tylerem Noble, Terezia Mia a David Jahn z Prague Burlesque a galerista Petr Hájek. Vznikla tak série fotek, která nenuceně mapuje, co se po ránu děje v pražských bytech. [1]

Good Morning, Praha

happy01happy02happy03happy04happy05happy06happy07happy08happy10happy11happy13happy14happy15


^ KRUPKA, Jaroslav. Happy Socks mají kampaň: Jak vypadají známí lidé po ránu a v prádle. Happy Socks mají kampaň: Jak vypadají známí lidé po ránu a v prádle [online]. 17. 10. 2014, č. 2, 20. 10. 2014 [cit. 2014-11-07]. Dostupné z: http://mam.ihned.cz/c1-62961020-happy-socks-maji-kampan-jak-vypadaji-znami-lide-po-ranu-a-v-pradle