Desigual
Desigual je španělská módní značka, jejíž vznik se datuje do roku 1984. Pokud jste o značce Desigual ještě neslyšeli, pravděpodobně se vůbec nezajímáte o módu.
V posledních letech se společnosti přezdívá „španělská nová Zara“ a to díky raketově narůstající popularitě. Čím to je, že úspěchy na světové scéně začal Desigual sbírat až od roku 2002? Pravděpodobně se jedná o velmi dobře vykonávanou práci současné hlavy Manela Adelli. Do čela Desigual se dostal právě v roce 2002. Podle wikipedie se každoročně (2002 – 2009) podařilo dosáhnout 60% růstu oproti roku minulému. Novější údaje můžou být ještě lepší.
Converse
Značku Converse asi opravdu není třeba představovat žádnému čtenáři. Snad jen zmíním, že značka Converse byla založena už v roce 1908 a největší úspěchy slaví se svými teniskami, díky kterým doslova dobyli svět. Tenisky Converse jsou pojem. V posledních letech Converse nabízí i trička, mikiny a další oblečení. Od roku 2003 patří značka do koncernu společnosti Nike.
H&M
H&M patří k nejlépe vydělávajícím módním značkám určeným „pro masy“ – v současnosti jsou druzí, těsně za španělskou značkou ZARA. Švédská značka H&M byla založena v roce 1947 a její oblečení si můžete zakoupit v 53 zemích světa.
Proč tyhle značky milujeme?
Největší zbraní těchto třech značek je perfektně propracovaný marketing. Každoročně na nás ze všech médií pumpují tuny kampaní a my si dneska představíme ty nejzásadnější.
Polonahá párty s Desigual
Desigual několikrát do roka pořádá po celém světě tzv. polonahé párty. Prvních 100 lidí, kteří se dostanou do obchodu jenom ve spodním prádle se mohou „obléci“ do oblečení Desigual a odnést si ho domů zcela zdarma. Další návštěvníci mají 50% slevy. Tohle masové šílenství je nesmírně populární. V Pražské prodejně na Václavském Náměstí se takto bláznilo naposledy v červnu 2013.
Pokud neradi nakupujete v kamenných obchodech a navíc jen ve spodním prádle, mrkněte se na oficiální e-shop na webu Desigual.com.
H&M a jejich neustálá kolaborace se světovýma celebritama
Je pravda, že v dnešní se žádná módní značka neobejde bez propagace a spolupráce s celebritama – značku Desigual si už asi nikdo nedokáže představit bez spojení s Adrianou Lima. V tomhle ohledu jsou ovšem stále ještě míle daleko od H&M.
H&M slaví obrovské úspěchy spoluprací s největšíma světovými celebritami, v čele s Davidem Beckhamem, Madonnou, Kylie Minogue, Lanou Del Rey nebo Beyoncé. A platí za to nekřesťanské peníze. Spolupracovat s těmito jmény určitě nebude vůbec levná záležitost.
Před několika týdny se při příležitosti Super Bowlu vysílala nejnovější reklama. S polonahým Beckhamem… Polonahý Beckham totiž zabere vždycky – snad i na heterosexuální muže.
http://www.youtube.com/watch?v=nYnWGPDF9kI
Jen tak pro zajímavost, 30 vteřinový reklamní spot během Super Bowlu stojí přibližně 4 miliony dolarů.
Converse
Converse cílí už několik desetiletí velmi úspěšně na mladou generaci v čele s hipstery, skejťáky a podobnými subkulturami. A co je v poslední době největším marketingovým nástrojem pro získání masové popularity? Je to rozhodně Converse zkušebna.
Converse nabízí v desítkách světových metropolí včetně Prahy perfektně zařízenou a vybavenou hudební zkušebnu pro amatérské hudebníky, především pak pro ty mladé, kteří neoplývají velkými rozpočty a vlastní zkušebnu si dovolit nemohou. Zcela jistě ne tak suprově vybavenou. Ceny za pronájem začínají na lidových 150,-/ hod. To je přibližně 5 až 6 piv.